Hi :) Welcome To My Blog . Do Visit , Do Follow . Thanks :D . Follow or Dashboard
♥ Diary of Me ♥: ♥ Most Liked It ♥

Friday, November 4, 2011

♥ Most Liked It ♥

Saya sedang mengalami waktu yang membosankan ..
plus saya malas sangat nan kemaskan bilik tidur saya itu..
well i'm a LAZY girl..
so.. ingnore me..jika tidak mahu baca entry ni.. it's ok..i don't care..
and please get out from my blog..
# sory ayat kasar siket.. joking jer << jangan marah >>
♥ NADA CINTA ♥

Assalamualaikum !
peace ^_^
sory ayat yang kat atas tuh takde kena mengena langsung dengan post ni..gurauan sahaja .. jangan marah .. smile please :)

ok..korang tengok tak cerita NADA CINTA ? setiap isnin hingga jumaat ,, pukul 6.30 petang  .. ulangan hari sabtu..cerita dyer best giler.. i never miss it.. kitaorang selalu tengok pastu cerita/kutuk2 tentang orang dalam cerita tuh masa kt sekolah *teruk kan? haha :D

'kitaorang'? kiteorang tuh ialah ..saya , n deebah tp huda n thini pula story tentang cerita pasta.. haha :)
Artis dalam cerita tuh ialah : 

RIZKY "RandyPangalila , NADA"MikhaTambayong , RASTI "MichellePutri ,CIKGURINA"DewiSandra , CIKGUSUSAN"LunaMaya ...n ramai la..*xlarat nak sebut satu-satu 

ok..saya kena pergi ..kalo korang nak tahu cerita dia baik tengok ..cerita dia.. sweet+romantik+bengang+suka+macam2ada .. :)

 *otaksudahbeku,,tiadaapayangdapatdikatakanlagi"   LOVE, UMI 

No comments:

Post a Comment

Copyright. All Right Reserved [NSMR]